Aaaaaaaargh – RCA fail

asigurare RCA

Eu: Buna ziua.

Agent RCA: Buna ziua.

Eu: V-am sunat in legătură cu  3 polițe de asigurare RCA. Am completat pe site-ul Dvs. toate datele cerute, dar după ce am apăsat pe “Trimite comanda” am fost redirecționat către pagina principală. Vă rog să îmi confirmați primirea datelor, ca să știu dacă mai completez din nou sau nu formularul.

Agent RCA: Cu ce vă pot ajuta?

Eu: (!?) Tocmai v-am spus, îmi doresc o confirmare a primirii datelor pe care le-am introdus pe site, deoarece există posibilitatea să nu le fi transmis din cauza unei erori tehnice.

Agent RCA: Dacă doriți să știți care este prețul asigurării intrați pe pagina principală și în câteva click-uri aveți cotația dorită.

Eu: Doamnă, nu ați înțeles, știu cât costă. Ok, haideți să o luăm altfel…

Într-un final a înțeles despre ce este vorba și mi-a spus că nu poate verifica fiindcă ea este doar agent de vânzări și doar șefii ei se ocupă cu internet-ul.

Bun, am trecut peste episod, hai să vedem ce-i de făcut…

Eu: Nu mai vreau să completez din nou toate datele pentru toate 3 vehiculele (2 mașini și o motocicletă). Poate reușim să facem comanda online?

Agent RCA: Ok. Numele firmei?

Eu: Applenet. Într-un cuvânt și cu doi de P.

Agent RCA: Doi de p unde?

Eu: În cadrul cuvântului. A p p l e n e t.

Agent RCA: Ok, Aplement srl. Am înțeles.

Eu: Nu doamnă, Applenet. (Silabisesc din nou, mai rar de data aceasta)

Agent RCA: Nu vă enervați, am înțeles acum, Applenet. CUI-ul vă rog?

Eu: RO 1677XXXX.

Agent RCA: 1667XXXX.

Eu: Nu, 1677XXXX.

Agent RCA: 1777XXXX, toate cu șepte da?

Eu: Nu, un șase și doi de șepte. OK? 1 6 7 7 X X X X !

Agent RCA: Sediul?

Eu: Strada …

Agent RCA: Sectorul mai întâi! (Cu un ton autoritar)

Eu: Știți ceva? Deja am petrecut 10 minute la telefon cu Dvs., până acum aș fi completat deja online din nou toate datele. Haideți să facem așa: eu completez online și Dvs. mă sunați când le primiți, ok?

Agent RCA: Ok… (Ușor nedumerită de ce nu vreau să continui.)

După 10 minute sun din nou.

Eu: Bună ziua, am sunat mai devreme…

Agent RCA: Da, cu mine ați vorbit. Am primit datele de la una dintre mașini si de la motocicletă, acum vă trimiteam oferta.

Eu: Este vorba de două mașini și o motocicletă.

Agent RCA: Da? Eu n-am primit decât pentru 2 vehicule.

Eu: Ok, haideți că mai completez o dată online tot ce trebuie pentru Skoda și vorbim după. Aștept telefonul Dvs.

Și închid telefonul. Nu trec bine 5 minute că mă sună cineva.

Eu: Da, vă rog.

Voce necunoscută de femeie: Bună ziua, vă sun din partea firmei de asigurări XXXX. (Era altcineva, nu agentul cu care vorbisem mai devreme.)

Eu: Da, așteptam telefonul Dvs.

Agent RCA: Am văzut că ați completat online datele pentru RCA-ul unei mașini Skoda.

Eu: Da, Skoda, încă o mașină și o motocicletă. Deci 3 (T R E I) în p*** mea!

Agent RCA: (Vădit încurcată) Nu domnule, eu am aici în față doar cererea pentru Skoda.

Eu: Doamnă, am vorbit mai devreme cu o colega a Dvs. pe nume XXX. Dânsa are celelalte două cereri. Vă rog să vă puneți de acord, să le adunați, să decideți că împreună sunt trei, nu una, nu două, ci trei, și să mă sunați, ok?

Agent RCA: Sigur, vă sun în 5 minute.

După 10 minute sun din nou.

Eu: Bună ziua. Am sunat mai devreme în legătură cu 3 vehicule pentru care doresc RCA.

Agent RCA (de data asta un bărbat): Buna ziua. Colega mea se ocupă acum de asigurările Dvs., vă rog să reveniți în două minute cu un telefon.

Eu: Vă rog să îmi confirmați faptul că are toate 3 cererile.

Agent RCA: Da, cred că da, nu știu câte are.

Eu: Puteți să o întrebați?

Agent RCA: A zis că vă sună ea după.

Eu: Mulțumesc.

Mă sună și-mi dau seama că eu nu știu exact în ce dată îmi expiră asigurările pentru mașini. Așa că nu pot face momentan aceste asigurări, exclusiv din vina mea. Iar într-un final ei au primit 9 cereri din partea mea (!!).

Separator image Posted in Diverse.