8 Sfaturi pentru a te trezi motivat in fiecare dimineata! | Partea I

Cu toții am fost acolo. Alarma se aude de dimineata si noi nu stim cum sa apasam mai repede butonul de amanare. Cu toate acestea, apăsarea repetată a butonului de amânare nu este întotdeauna cea mai bună modalitate de a începe ziua. De fapt, cercetările au arătat că unii dintre cei mai de succes oameni din lume au găsit un secret care i-a ajutat să atingă măreția.

Ce este? O rutină de dimineață minunată. Așa este, ceea ce faci dimineața poate să stabilească tonul pentru restul zilei tale. Consultați aceste sfaturi pentru a construi o rutină eficientă dimineața – una cu care s-ar putea să rămâneți cu adevărat!

  1. Pregătiți-va cu o seară înainte

Credeți sau nu, când vine vorba de sfaturi despre cum să vă treziți, cea mai bună rutină matinală va depinde de fapt de ceea ce faceți cu o seară înainte. Înainte de a vă baga rapid in pat, acordați-vă timp să vă revizuiți ziua și să vă planificați dimineața. Notează-ți toate detaliile proiectelor sau problemelor în curs de desfășurare care îți pot pune probleme, care îți pot afecta capacitatea de a dormi bine. Notarea grijilor vă poate ajuta să vă relaxați, știind că le puteți confrunta cu altă ocazie.

Puteți, de asemenea, să vă faceți timp pentru a scrie o listă de lucruri pe care știți că trebuie să le faceți a doua zi, care vă pot conduce productivitatea atât dimineața, cât și pe tot restul zilei. Dă-ți seama ce trebuie să iei cu tine la școală sau la serviciu sau oriunde te duci a doua zi și împachetează-ți geanta sau pregătește-ți prânzul, astfel încât să poți apuca și pleca. Întinde-ți hainele astfel încât să știi ce să pui pentru a ieși din casă.

Toți acești pași îți vor ușura mintea noaptea și îți vor face dimineața lină și simplă.

  1. Somn linistit si odihnitor

Cum să te trezești simțindu-te reînnoit și să îți dezvolți o rutină eficientă de dimineață depinde de faptul că ești bine odihnit și gata de plecare. Cercetările au arătat că pentru mulți adulți, somnul de 7-8 ore este ideal, deși toată lumea diferă la acest capitol. Află care este locul tău dulce și urmărește să te logodezi în multe noaptea de multe ore.

Asigurați-vă că acea camera in care dormiti este este liniștită; utilizați o mașină de anulare a zgomotului, o aplicație de zgomot alb pe telefonul dvs. sau chiar doar un ventilator pentru a bloca zgomotele din jurul casei dvs. Asigurați-vă că nu există lumini strălucitoare care vă pot afecta capacitatea de a dormi.

Corpurile noastre sunt programate biologic pentru a dormi când este întuneric; dacă camera dvs. nu este suficient de întunecată, este posibil să luați în considerare obținerea draperiilor de întunecare a camerei sau purtarea unei măști pentru ochi, astfel încât corpul să se poată odihni mai bine.

Separator image Posted in Diverse.